لیگ برتر والیبال بانوان| پیروزی سپاهان و سایپا و تداوم شکست‌های پیکان

14:51 - 12 آبان 1402
کد خبر: ۴۷۴۲۵۴۵
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
لیگ برتر والیبال بانوان| پیروزی سپاهان و سایپا و تداوم شکست‌های پیکان
تیم‌های سپاهان اصفهان و سایپا در هفته دوم لیگ برتر والیبال بانوان به برتری رسیدند.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته دوم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران امروز (جمعه ۱۲ آبان) با سه دیدار در شهر‌های تهران و اصفهان پیگیری شد.

دو دیدار این هفته در اصفهان برگزار شد که تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و مهرسان که با یک برد و سه امتیاز در رتبه‌های اول و دوم جدول قرار داشتند، در سالن شهید میثمی اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند و سپاهان سه بر دو به پیروزی رسید.

تیم مهرسان در ست‌های اول و دوم این مسابقه ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۱۵ به پیروزی رسید، اما سپاهان در سه ست بعدی به ترتیب با امتیاز‌های ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۰ و ۱۵ بر ۱۲ میهمان خود را شکست داد و با پنج امتیاز در صدر جدول باقی ماند.

لیلی توکلی، محبوبه زرنویس‌زاده، هدیه صابری و زهرا صالحی به ترتیب به عنوان نماینده سازمان لیگ، ناظر فنی و داوری، داور اول و داور دوم، نظارت و قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند.

در آخرین دیدار هفته دوم لیگ برتر زنان تیم ذوب‌آهن اصفهان پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها در سالن نبرد به مصاف سایپا رفت و سه بر صفر نتیجه را واگذار کرد تا دومین ناکامی فصل خود را تجربه کند.

نارنجی‌پوشان سایپا با امتیاز‌های ۲۶ بر ۲۴، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۱۶ به پیروزی رسیدند تا ضمن کسب نخستین برد خود، سه امتیاز ارزشمند به دست آورند و از انتهای جدول جدا شوند.

مهران اشرف ریاحی و شهناز برادران مهاجر ناظران این مسابقه بودند که به مدت ۷۰ دقیقه طول کشید.

معصومه اسماعیل زاده و ماندانا مطیعی نیز داوران اول و دوم این دیدار بودند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *